Uporabniški profil:

Internetna hitrost: preverjam...

Preverjamo hitrost internetne povezave. Postopek lahko traja nekaj časa.

Flash predvajalnik:

Dostop:

Brskalnik:
Različica:

Če imaš težave pri prijavi v svoj uporabniški račun, najprej preveri ali v prijavno okno vpisuješ pravilne uporabniške podatke. Za prijavo v VOYO račun je potreben e-mail naslov in geslo, ki si ga vnesel ob registraciji svojega računa. V kolikor še nisi registriran je najprej potrebno opraviti postopek registracije.
Povezavo za spremembo svojega gesla lahko zahtevaš v prijavnem oknu. Pod poljem "Geslo" se nahaja povezava "Si pozabil geslo?". V polje "E-pošta" vnesi svoj e-naslov ter klikni "Nadaljuj", nakar bomo na tvoj e-naslov poslali povezavo za spremembo gesla.
Če mesečno plačuješ VOYO naročnino ampak ne moreš gledati vsebin, obstaja verjetnost, da se prijavljaš z napačnim uporabniškim računom (e-naslovom). Preveri ali si prijavljen v pravi uporabniški račun in sicer v zgornjem desnem kotu klikni na svoj "vzdevek" in izberi »Nastavitve«. V zavihku "Uporabniški račun" lahko preveriš z katerim e-naslovom si prijavljen.

V kolikor imaš dostop zakupljen preko AppStore-a ali preko TV operaterja preveri naslednja vprašanja.
Če imaš VOYO dostop kupljen preko AppStora lahko naročnino aktiviraš na spletnem profilu voyo.si in sicer:
Odpri aplikacijo VOYO na svoji mobilni napravi ter izberi Nastavitve (slika zobnika) > Račun > Uredi VOYO.si račun, ter vpiši uporabniške podatke, s katerimi si registriran na spletnem portalu VOYO.si. Predhodno je potrebna registracija na naši spletni strani, kjer si ustvariš uporabniške podatke za prijavo (e-naslov in geslo).
Če imaš VOYO paket kupljen preko TV operaterja lahko naročnini združiš na spletnem portalu http://voyo.si/operater. Predhodno je potrebna registracija ali prijava na naši spletni strani.

Za ogled VOYO vsebin na mobilnih telefonih in tablicah je potrebno, da imaš na svoji napravi naloženo VOYO aplikacijo, ki si jo lahko naložiš na trgovini Play (android) ali AppStore-u (iOS). Za nemoten ogled je zahtevana vsaj 4.2 vezija ANDROID sistema oz. iOS 7.1. Za najboljšo uporabniško izkušnjo ti svetujemo uporabo širokopasovne internetne povezave.

ANDROID

VOYO aplikacija je namenjena vsem android napravam, ki imajo naloženo vsaj verzijo 4.2 ali višjo. Različico androida lahko na svoji napravi preveriš pod Nastavitve > O napravi > različica androida. Če tvoja naprava nima nameščene zadostne verzije android sistema, se lahko za nadgradnjo tvoje naprave obrneš na proizvajalca.
Težava je lahko povezana z VOYO aplikacijo ali vašo napravo. Tukaj je nekaj splošnih nasvetov, ki bodo rešili težavo:
  1. Ugasni svojo napravo ter jo pusti ugasnjeno vsaj 1min (bodi prepričan, da je naprava ugasnjena v celoti)
  2. Izbriši podatke in medpomnilnik VOYO aplikacije – Iz domače strani pojdi na Nastavitve -> Aplikacije (Upravitelj aplikacij) -> VOYO -> ter počisti medpomnilnik z gumbom "počisti podatke" in "Počisti medpomnilnik"/li>
  3. Ponovna namesti VOYO aplikacijo in sicer jo lahko najprej odstraniš na: Nastavitve -> Aplikacije (Upravitelj aplikacij) -> VOYO -> odstrani VOYO aplikacijo ponovno naloži iz trgovine PLAY.
VOYO aplikacija za android zahteva uporabo nekaterih varnostnih funkcij, za katere je potrebno, da so omogočene na tvoji napravi. Na nekaterih napravah te varnostne nastavitve zahtevajo, da tvoja naprava ni "odklenjena / rooted" ali nima odklenjenega "Bootloader-ja"
Preveri ali imaš nameščeno zadnjo različico VOYO aplikacije, ki si jo lahko naložiš iz trgovine PLAY. Za predvajanje videovsebin je tudi potrebno, da imaš nameščeno vsaj 4.2 verzijo androida (ali višjo). Različico androida lahko na svoji napravi preveriš pod Nastavitve > O napravi > Različica androida. Če tvoja naprava nima nameščene zadostne verzije android sistema, se lahko za nadgradnjo tvoje naprave obrneš na proizvajalca.

iOS

Nekaj splošnih nasvetov za rešite težave:
  1. Izbriši VOYO aplikacijo
  2. Izklopi svojo napravo ter jo pusti ugasnjeno vsaj 1min (bodi prepričan, da je naprava ugasnjena v celoti)
  3. Ponovno naloži aplikacijo Voyo na svojo napravo iz AppStore-a
  4. Preveri ali imaš na svoji napravi nameščeno najnovejšo verzijo iOS . Pododobitve lahko preveriš na: Settings -> Software update
VOYO aplikacija za iOS zahteva uporabo nekaterih varnostnih funkcij, za katere je potrebno, da so omogočene na tvoji napravi. Na nekaterih napravah te varnostne nastavitve zahtevajo, da tvoja naprava ni »odklenjena« (Jailbreak).
Preveri ali si v AppStore prijavljen s pravilnim e-mail računom (s katerim je bil kupljen dostop). Če je težava povezana z spletnim dostopom lahko najdeš odgovore pod zavihkom "Uporabniški profil".
Predvajanje preko HDMI kabla na TV/projektorju Apple smatra kot "javno" predvajanje. Za tako predvajanje pa s strani distributerjev in filmskih hiš nimamo pravic in licenc, zato smo tudi morali zatemniti sliko.
Pri predvajanju vsebin, ki zahtevajo uporabo DRM zaščite (Widevine) prihaja do nekompatibilnosti Widevine (Google) vtičnika ter Apple TV-ja. Predvajanje takih vsebin preko Apple TV-ja ni mogoče.
Napaka 11390 sporoča, da se tvoj računalnik ne more povezati na naš media strežnik. Težava je v nezadostni internetni hitrosti ali omejitvami internetne povezave na tvojem računalniku (blokirani porti/vrata). Preveri (na levi strani) ali imaš zadostno internetno hitrost.
Za nemoten ogled videovsebin je potrebna širokopasovna povezava na tvojem internetu. Priporočamo, da najprej preveriš internetno hitrost, saj je to najpogostejši razlog za težavo. Hitrost lahko preveriš tudi na povezavi: http://speedtest.net (vsaj 2mb)
Težava je povezana z Adobe flash predvajalnikom. Preveri ali imaš nameščeno najnovejšo verzijo Flash predvajalnika. Za ogled vsebin na Voyo.si je potrebna verzija višja od 15.0, priporočamo pa uporabo zadnje posodobljene različice.
Preveri ali imaš v brskalniku nameščen Widevine vtičnik, ki je potreben za ogled nekaterih vsebin. Widevine si lahko namestiš na spodni povezavi. V primeru, da imaš težave pri namestitvi vtičnika si podrobnejša navodila lahko ogledaš na povezavi voyo.si/vsebine/widevine.
Napaka LIC2390 je povezana s težavami pri zagonu Widevine vtičnika. Svetujemo ti, da Widevine vtičnik izbrišeš iz svojega računalnika, ter ga ponovno naložiš. Navodila za namestitev se nahajajo na povezavi voyo.si/vsebine/widevine.

V primeru težav z VOYO aplikacijo na televiziji najprej poizkusi izklopiti televizijo, modem in usmerjevalnik (router) za vsaj 60s. Za nemoten ogled videovsebin je potrebna širokopasovna povezava na internetni povezavi. V kolikor se pojavljajo težave z zatikanjem oz. netekočim predvajanjem, priporočamo, da se najprej preveri internetna hitrost, saj je le-ta najpogostejši razlog za težavo.

Napaka je povezana z nekompatibilnostjo verzije programske opreme na Philips TV-ju in VOYO aplikacije. Svetujemo ti, da posodobiš programsko opremo na pametni televiziji. Več informacij lahko najdeš na Philipsovih straneh (http://www.philips.si/c-m/consumer-support)
VOYO aplikacija je izdelana tako, da za predvajanje prikaže samo vsebine, ki jih je tvoja televizija zmožna predvajati. Nezmožnost predvajanja se najpogosteje pojavlja pri vsebinah »v živo« ter pri določenih vsebinah, ki zahtevajo uporabo DRM zaščite. Svetujemo ti, da na televizijo poizkusiš naložiti novo programsko opremo oz. jo posodobiš.
VOYO aplikacijo je potrebno najprej povezati s spletnim profilom na Voyo.si. V kolikor imaš dostop že kupljen, lahko to storiš na spletni strani http://voyo.si/kjerkoli/pametni-tv.
Pri večini televizij integrirani spletni brskalniki ne podpirajo uporabe Adobe Flash predvajalnika, zato je za ogled VOYO vsebin potrebna namestitev VOYO aplikacije.
Navodila za namestitev aplikacije na LG, Philips in Samsung pametnem televizorju lahko najdete na povezavi voyo.si/kjerkoli/pametni-tv.
V kolikor še vedno ne najdeš rešitve nas lahko kontaktiraš na podpora@voyo.si ali pokličeš na 080 4444