VOYO je prva slovenska spletna videoteka. V videoteki lahko izbirate filme, serije, resničnostne šove, risanke, športne prenose in hite domače produkcije, v zamiku za 7 dni nazaj pa lahko kjerkoli in kadarkoli spremljate najbolj priljubljene TV-vsebine POP TV, Kanal A, KINO, BRIO in OTO, brez oglasov.

Cena mesečne naročnine znaša 7,00 EUR/mesec (z DDV).

Da, ob prvem naročilu storitve pripada naročniku 100 % popust na naročnino za obdobje prvih 14 dni (14-dnevno brezplačno obdobje), nato se obračuna naročnina v skladu s cenikom. Več informacij v splošnih pogojih. 14-dnevno promocijsko razmerje se začne ob uri in dnevu prijave in konča čez 14 dni ob uri prijave. 14 dni brezplačnega dostopa torej pomeni 14-krat 24 ur.
Promocijsko kodo vpiši na povezavi voyo.si/koda. Najprej se prijavi (oz. registriraj, če še nisi naš uporabnik), vpiši kodo in sledi navodilom na zaslonu.
TV-vsebine dopolnjujemo in spreminjamo na mesečni ravni, vsak mesec lahko spremljate druge filmske uspešnice, vsak dan se v arhiv dodajo posnetki dnevno-informativnih oddaj, določeni filmi in serije pa so na voljo na tedenski ali štirinajstdnevni ravni – odvisno od pravic, ki jih dodelijo distributerji. Vse aktualne vsebine najdeš s klikom na gumb Izberi+poglej.
Zamujene vsebine POP TV, Kanal A, KINO, BRIO in OTO lahko na VOYO spremljaš v zamiku za 7 dni nazaj, brez oglasov.
Da, vendar naenkrat le na enem računalniku. Sicer pa lahko z enim uporabniškim računom uporabljaš VOYO na največ petih napravah.
Spletna videoteka in zamujene vsebine POP TV, Kanal A, KINO, BRIO in OTO so na voljo na spletni strani Voyo.si in v VOYO aplikacijah, v sistemih Android in iOS

Skladno z Uredbo (EU) 2017/1128 Evropskega parlamenta in sveta o čezmejni prenosljivosti storitev spletnih vsebin na notranjem trgu (v nadaljevanju Uredba) lahko vsi rezidenti Republike Slovenije, ki potujejo ali dopustujejo izven teritorialnih meja Slovenije, od 1. 4. 2018 vse vsebine na VOYO (tuje in domače) spremljajo v državah EU 28 (države članice EU).

Sklepi Uredbe prenehajo veljati, v kolikor naročnik spremeneni stalno prebivališče in izgubi status rezidenta Republike Slovenije.

Vsi uporabniki, ki so se na VOYO naročili prek sistema iTunes, bodo morali slovensko rezidentstvo dokazati na način, da na e-naslov podpora@voyo.si pošljejo kopijo dokumenta (lahko je npr. račun za telefon, elektriko, ipd.), ki dokazuje slovensko rezidentstvo (stalno prebivališče v Republiki Sloveniji).  To je potrebno, ker sistem iTunes ne omogoča avtomatskega sledenja rezidentsva.

 

V primeru, da katerakoli vsebina na VOYO v tujini (EU 28) ne bi delovala, nas pokličite na telefonsko št. 0038615893453 ali nam pišite na e-naslov podpora@voyo.si

Med TV-vsebinami iz spletne videoteke VOYO ni oglasov. Te vsebine tako lahko spremljaš brez prekinitev oziroma jih prekineš sam/-a, če/ko to želiš.
Tudi v sklopu zamujenih vsebin POP TV, Kanal A, KINO, BRIO in OTO, ki jih lahko spremljaš v zamiku za 7 dni nazaj, ni oglasov.
Da. Uporabljaš lahko obstoječ uporabniški račun oz. obstoječe uporabniško ime in geslo.
Pri prijavi desno na vrhu spletne strani klikni »Prijava«, potem »Si pozabil geslo«, vpiši svoj e-naslov in sledi navodilom.
Na VOYO lahko v živo spremljaš:
- resničnostne šove,
- dodatne ekskluzivne športne prenose.

Za odjavo iz SMS kluba VOYO pošlji ključno besedo VOYO STOP na številko 3232.

Če imaš naročnino na paket VOYO sklenjeno pri svojem TV-operaterju, se za odjavo obrni nanj.

Za odjavo od Opcije VOYO ali paketa pri A1 Slovenija pokličite 040 40 40 40.

Za odjavo od VOYO naročnine prek kreditne kartice (Visa, Mastercard):
1. kliknite Nastavitve na Voyo.si.
2. izberite »Moji nakupi in naročnine«
3. kliknite »prekini naročnino


Za odjavo od VOYO v iTunes računu (iPad, iPhone, do iOS 10) se odjavite v naslednjih korakih:
1. kliknete na "Apple Store"
2. kliknete na zavihek "Featured" (spodaj levo)
3. na dnu strani klinete na "View Apple ID" (vpišete geslo, če je potrebno)
4. kliknete na "Subscriptions"
5. Auto-Renewal nastavite na OFF


Za odjavo od VOYO v iTunes računu (od vključno iOS 11 naprej) sledite spodnjim korakom na vaši napravi:
1. izberite "Settings" na domačem zaslonu
2. izberite "iTunes & App Store"
3. izberite svoj Apple ID (modro obarvan)
4. izberite "View Apple ID" in vpišite geslo, če zahteva
5. izberite "Subscriptions"
6. poiščite Voyo, nato izberite "Cancel Subscription" in "Confirm"


V kolikor ste prijavljeni preko PayPal-a, je potrebno slediti naslednjim korakom:
1. prijavite se na strani www.paypal.com
2. na vrhu strani izberite zavihek "Activity"
3. v tabeli kliknite na vrstico kjer piše PRO PLUS d.o.o., da se prikaže več podatkov
4. kliknite na "Manage PRO PLUS d.o.o. payments"
5. kliknite na "Cancel"
6. potrdite odjavo s "Cancel profile"
Ob uspešno izvedeni odjavi se na vrhu izpiše "Canceled", hkrati na vaš elektronski naslov dobite potrditveno elektronsko sporočilo Paypal-a o uspešni odjavi.

V kolikor ste prijavljeni preko PayPal-a in ste še vedno v 14-dnevnem brezplačnem obdobju, je potrebno slediti naslednjim korakom:
1. prijavite se na strani www.paypal.com
2. na vrhu strani na desni izberite "Settings" (ikona zobnika)
3. na strani izberite zavihek "Payments"
4. kliknite na "Preapproved payments"
5. v tabeli kliknite na vrstico kjer piše PRO PLUS d.o.o., da se prikaže več podatkov
6. kliknite na "Cancel"
7. potrdite odjavo s "Cancel profile"
Ob uspešno izvedeni odjavi se na vrhu izpiše "Canceled", hkrati na vaš elektronski naslov dobite potrditveno elektronsko sporočilo Paypal-a o uspešni odjavi.

Da, na dva načina:
a) Prek VOYO aplikacije na pametnih televizorjih Philips, Samsung, LG in Android TV:
Vsi že obstoječi VOYO naročniki lahko spremljate vsebine z istim uporabniškim imenom in geslom tudi na vašem pametnem televizorju Philips, Samsung, LG oz. Android TV. Na vašem televizorju se v aplikaciji Voyo izpiše koda. Kodo vpišete na povezavi Voyo.si/tv. Pred vpisom kode je potrebna prijava (oz. registracija če še niste naš uporabnik). Z vpisom kode se vaš spletni dostop poveže z aplikacijo Voyo na vašem pametnem televizorju.


Če še niste VOYO uporabnik, si naložite aplikacijo VOYO in sledite navodilom za nakup dostopa.
 

Opozorilo: Zaradi velikega števila modelov pametnih televizorjev, različne programske opreme in številnih njihovih posodobljenih različic, žal ne moremo zagotavljati nemotenega prenosa vsebin na vseh napravah.

b) Prek svojega TV-operaterja:
Če ste kupili naročnino prek TV-operaterja Telekom, T2, A1 Slovenija ali Telemach, lahko naročnino povežete na strani voyo.si/operater.


A1 SLOVENIJA:
Klicni center:
040 40 40 40
info@a1.si

TELEMACH:
Klicni center:
080 22 88
telemach@telemach.si

T2:
Klicni center:
059 000 000
info@t-2.net

TELEKOM SLOVENIJE:
Naročila ter posredovanje informacij o storitvah, naročniških razmerjih in računih:
080 8000
Tehnična pomoč uporabnikom:
080 1000
info@siol.net

Potrebuješ predvajalnik Adobe Flash. Deluje na več platformah in zagotavlja izjemno kakovost predvajanih videovsebin na različnih brskalnikih. Minimalna verzija, ki je potrebna: 10.3.

Adobe Flash predvajalnik si lahko naložiš tukaj.

Adobe je programsko opremo Adobe® Flash® Player 10.3 obsežno preizkusil na teh konfiguracijah s strojno opremo, ki izpolnjuje minimalne pogoje:

Windows®
450 MHz procesor Intel® Pentium® II, 600 MHz ali hitrejši procesor AMD Athlon® (ali enakovreden)
128 MB RAM-a

Mac OS
500 MHz ali hitrejši procesor PowerPC® G3†
1,33 GHz ali hitrejši procesor Intel Core™ Duo
128 MB RAM-a

Linux®
800 MHz ali hitrejši procesor
512 MB RAM-a, 128 MB grafičnega pomnilnika

 
Videovsebin na VOYO brez internetne povezave ne moreš spremljati.
TV-vsebin si ne moreš prenesti na svoj računalnik. Lahko si jih ogledaš neposredno na spletni strani Voyo.si, na svoji pametni napravi (iOS, Android, pametni televizor Philips, Samsung, LG) ali na televizorju iz videoteke VOYO pri svojem TV-operaterju.
Videovsebine se na mesečni ravni dopolnjujejo in spreminjajo. Najdeš jih lahko s klikom na gumb Izberi+poglej, lahko pa želeno vsebino poiščeš tudi prek okenca »Iskalnik«.
Za kakovosten ogled videovsebin potrebuješ internetno povezavo s hitrostjo prenosa podatkov vsaj 4 Mbit/s. Svojo povezavo lahko preveriš tukaj.

 

POLITIKA VARNOSTI

Splošna pravila in pogoje najdeš TUKAJ.


POMOČ

Če med podanimi odgovori na najbolj pogosta vprašanja ne najdeš rešitve za svojo težavo, se za pomoč lahko obrneš na brezplačno pomoč uporabnikom na številko 080 44 44.

VOYO Tehnična pomoč uporabnikom:
T: 080 44 44 (vsak delovni dan med 9.00 in 17.00 uro)



E: podpora@voyo.si

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Vse naročnike obveščamo, da v primeru potrošniškega spora, ki ga lahko sprožite v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje teh sporov.
Svojo pritožbo lahko javite tudi na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov.